Загальні питання

1.1 Чи є у вас магазин в Києві або іншому місті?

  • Ні, ми інтернет-магазин доставляємо замовлення по всій Україні перевізником Нова Пошта.
  • Самовивозу НЕТ.

1.2 Якими способами можна зробити замовлення?

  • Замовлення можна зробити на сайті вибравши потрібну кількість товару і натиснути кнопку В КОШИК, після перейти у вкладку оформлення замовлення, ввести дані доставки і натиснути кнопку підтвердити замовлення.
  • Зробити замовлення по телефону.
  • Через директ Інстаграма
  • Через Viber

1.3 Какие есть способы с нами связаться?

1.4 У скільки ми починаємо і закінчуємо працювати (може змінюватися)?

  • Пн-пт                10:00 - 18:00
  • Субота              12:00 - 15:00
  • Неділя              Вихідний

1.5 Куди приходять повідомлення про замовлення який я розмістив?

  • Повідомлення про статус замовлення приходять у Вашому особистому кабінеті
  • Після оформлення замовлення, замовлення присвоюється статус "Замовлення прийняте в обробку", коли замовлення прийняте він змінюється на новий статус "В процесі підготовки"

1.6 Як дізнатися що з замовленням якщо у мене немає профілю?

  • Напишіть нам на Viber або зв'яжіться зручним для вас способом.

1.7 Коли приходить повідомлення в VIBER з реквізитами для оплати замовлення?

  • Повідомлення в VIBER з реквізитами приходить після того як замовлення зібраний і повністю укомплектований, приблизний час відправки з 10:00 до 19:00
  • Увага, не сплачуйте за старими реквізитами

1.8 Коли приходить повідомлення з номером ттн?

  • Номер ТТН приходить після відправки замовлення с 15:00 до 20:00

1.9 Що заборонено робити на сайті?

  • Дублювання замовлення або презеаказ - призводить до бану аккаунта, додавання даних аккаунта в чорний список. 

Про доставку

2.1 Відправляєте ви посилки післяплатою?

  • Так.

2.2 Як довго йде доставка по Україні?

  • Нова Пошта протягом 1-3 робочих днів. (Розраховуйте на 5 днів мінімум, а то й впевнений не замовляйте)

2.3 Де я можу відстежити свою посилку?

2.4 Що потрібно зробити коли посилка прийшла на пошту.

  • Перевірити наявність за накладною в посилці.

2.5 Що робити якщо в посилці не вистачає товару або не ваш замовлення або не ті смаки?

  • Повідомити на Viber або зателефонувати 0992870101
  • Менеджер підкаже що краще зробити.

2.6 Що робити якщо пункт 2.4 був проігнорований?

  • Повідомити на Viber або зателефонувати 0992870101

Про оплату

3.1 Які документи ви надаєте?

  • З товаром ми надаємо накладну.

3.2 Як оплатити?

  • Оплата на карту ПриватБанк.
  • Реквізити в Viber після того як замовлення зібраний.
  • (НЕ ОПЛАЧИВАЙТЕ НА СТАРЫЕ РЕКВИЗИТЫ, ОЖИДАЙТЕ УВЕДОМЛЕНИЕ VIBER)

3.3 Що робити якщо не пише комісію?

  • Уточніть у банку є якісь додаткові комісії при перекладі на карту Приват Банку.

3.4 Що робити якщо не порахувалася комісія?

  • Повідомити на Viber або зателефонувати 0992870101 

Акції, Знижки, Розпродажі

4.1 Як рахуються знижки з оптом?

  • Знижка не додається до опту.
  • Якщо замовлення перевищує суму знижки товару, то замовлення перераховується по оптовому прайсу.
  • Після оформлення замовлення, весь товар перераховуються співробітником і вносяться зміни в суму замовлення.
Меню
Аккаунт